you are not your skin

att bli dömd efter sin utsida är inte de rätta. många blir dagligen tilltryckta av fruktansvärda ord och människor pratar bakom deras rygg. under min skoltid så spelade vi denna låt, något som har betytt mycket för mig. lyssna och njut, ta in varje ord. och kom ihåg, döm aldrig någon vid en första anblick!
 
 

(klicka på bilden för att lyssna)
 
 
 

jag är inte alltid stark

de är här allt börjar, med några få enkla ord. fast egentligen så kan detta vara ett slut, vem vet vad som händer imorgon?
nej, detta är ingen negativ blogg. de ska få handla om mitt liv, min ständiga kamp mot de förflutna och förhoppningsvis en kraftkälla, ge aldrig upp!
 
de låter som en kliché, men livet blir faktiskt bättre. när du väl nått botten så finns de bara en väg att gå och de är upp. de kan verka hopplöst men tro mig, allt är möjligt.
jag har gjort resan, vågar du?

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.