if you could see me now

ibland önskar jag att jag kunde få visa alla de som tvivlat på mig hur långt jag har kommit. tyvärr är de många som inte exsisterar i min värld längre, något som jag valt själv. men jag vill skryta, visa att "fuck you, jag klarar mig så jävla bra på egen hand". främst vill jag visa han som sabba mitt liv, men som ändå gav mig min styrka jag besitter idag. min så kallade pappa, de är en för lång historia för att förklara nu. men önskar bara att han kunde se, jag har klarat mig. jag har överlevt. själv trodde jag aldrig att jag skulle bli en dag över 18. nu sitter jag här, har precis avslutat en utbildning jag verkligen älskat och nu ska jag få jobba med de jag verkligen vill.

Hej, jag heter S. och jag är behandlingspedagog! För 2 år sedan bodde jag själv på behandlingshem, nu jobbar jag med de.

IN YOUR FACE ni som aldrig trodde på mig.

Kommentarer
En flicka som är stark säger:

GRYMT!

2013-07-19 | 13:10:45
Bloggadress: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback