att leva är mer än att hålla sig vid liv

fint motto de där.. de står inskrivet på min ankel som en påminnelse om att ja faktiskt ska leva livet till fullo. de va många år som jag gick runt i min dimma och bara överlevde dagarna.. dag ut och dag in bestod av samma känslor, samma möster och samma struktur. va är de för liv? när jag väl nådde en vändpunkt så började jag leva efter detta motto. som ett bevis för mig själv att jag var villig att ändra mitt liv så tatuerade jag in den. idag lever jag mitt liv, jag älskar de med och motgångar som kommer med paketet. ja försöker föra vidare budskapet till andra som är i behov utav de. de finns så många som enbart överlever sin vardag, de är dags att börja leva nu mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback